Algemene Voorwaarden

Algemeen

Deze voorwaarden zijn van toepassing op alle producten en diensten die bij Moos Kitchen worden afgenomen. Bij het plaatsen van een bestelling via de webshop gaat u na betaling automatisch akkoord met deze voorwaarden

 

Diensten

De diensten die Moos Kitchen aanbied is het organiseren van high tea, tapas avonden en lunch. Deze dienen minimaal 2 weken van te voren worden aangevraagd in verband met de agenda en het inkopen van de materialen

 

Producten

De producten die Moos Kitchen aanbied zijn Taarten, Cup cakes, andere sweets, picknickmand en taartmand. Deze dienen minimaal 2 weken van te voren worden besteld via de webshop. Dit in verband met de agenda en het inkopen van materialen

Voordat de bestelling op de webshop word besteld dient u eerst contact op te nemen met Moos Kitchen om te overleggen over het thema etc. en om een datum af te spreken voor het ophalen van de bestelling

 

Bezorgen

Als dit besproken is bezorgd Moos Kitchen High tea en tapas. Alle andere producten worden op vrijdag middag afgehaald bij Moos Kitchen thuis

 

Afhalen

Heeft u een bestelling voor in het weekeind dan is de afhaaldag op vrijdag, tot 16:00 kunt u het product afhalen. Als u niet op de afgesproken tijd aanwezig bent zal Moos Kitchen altijd contact met u proberen op te nemen. Bij geen gehoor blijft Moos Kitchen niet op u wachten op de afhaal locatie en heeft ze het recht om een andere bestemming te zoeken voor het product

 

Annuleren

Als bestellingen 1 week van te voren worden geannuleerd bij Moos Kitchen dan is dit kosteloos. Daarna worden de kosten van inkoop en voorbereidingen niet terug betaald. 

Moos Kitchen is een Eenmanszaak en kan in het geval van overmacht van haar kant (bijvoorbeeld ziekte) niet het volledige bedrag naar u terug storten, maar probeert altijd een passende oplossing te zoeken 

 

Ontwerpen

Als u een plaatje of foto opstuurt naar Moos Kitchen als voorbeeld voor het product dan gebruikt Moos Kitchen dit als inspiratie, de producten zullen nooit precies hetzelfde zijn als het plaatje of de foto die u als voorbeeld opstuurt 

 

Klachten

De producten van Moos Kitchen worden met liefde en aandacht bereid. Maar het kan natuurlijk dat u een klacht heeft. U bewaard een stuk van het product en meld u klacht binnen 48 uur, zodat Taartjes van Moos uw klacht kan beoordelen en met passende oplossing kan komen. Moos Kitchen is niet verantwoordelijk voor schade aan producten tijdens het vervoer en allergische reacties op producten.